środa, 18 listopada 2009

Garść żetonów dla spragnionych


Nie mam czasu pisać na blogu, większość dnia spędzam w pracy a po już nie mam siły siedzieć przed komputerem. Ostatnio jednak dość intensywnie rpguje więc tworze pewne rzeczy na swoje potrzeby. Wczoraj przygotowywałem się do następnej niedzielnej sesji, co zaowocowało stworzeniem kilku "demonicznych" żetonów mających przedstawiać wrogów w następnej przygodzie(gracze na poziomie 6). Wszystkie grafiki na bazie, których robiłem żetony są autorstwa Wayne'a Reynolds'a niektóre to rysunki znane z D&D ale są także grafiki z Pathfindera i Magic: the Gathering. Jak zwykle wykonane przy pomocy token toola. Zmieniłem troche format, kwadratowe znacznie łatwiej się wycina. Miłego używania!

2 komentarze:

  1. Boskie!
    Bardzo dziękuję!
    nie myślałeś może nad jakimś tutorialem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się zrobić tutoriala choć obawiam się, że moje "profesjonalne" narzędzia w postaci Painta mogą wywołać spore rozbawienie ;-)

    OdpowiedzUsuń